• info@finzo.sk
  • |
  • 0903 960 069
Važení klienti Finza, upozorňujem Vás, aby ste si dôsledne sledovali splátkové kalendáre a svoje splátky, nakoľko sa mi stalo, že od mája 2017 nebola zaúčtovaná moja platba, po reklamácii bola zúčtovaná s dátumom 15.12.2017 ale na úver, ktorý mám už podľa splátkového kalendára uhradený ba preplatený. Zo zmluvných 50 % som preplatil až 90 % a vyhrážajú sa mi vymáhačmi

Taktiež Vás upozorňujem na to, že účtovanie poplatkov za poskytnutie úveru o čo Vám menej zaslali na účet, za predĺženie splatnosti a poplatky za oneskorenie sú v rozpore s ustanoveniami platnej legislatívy SR, teda sú neprijateľné zmluvné podmienky. Navyšuje sa Vám stále dlh, čo je prvým krokom, aby Vás dali vymáhačom, ale tým neplaťte nič s nimi ste neuzatvárali zmluvu, pokiaľ meškáte so splátkami a dali Vás vymáhačom hraďte ich na účet Finza aj keď sa Vaša pôžička už na Vašom profile nenachádza. Každý poplatok okrem zákonného úroku z omeškania v zmysle zákona je neprijateľnou zmluvnou podmienkou

Celú záležitosť mám prekonzultoval s právnikom, Finzu som napísal listy ale bez odozvy, telefon nedvíhajú ako obyčajne.

Dávam Vám do pozornosti rozsudok OS Lučenec číslo 4Csp/97/2016

V prípade otázok mi píšte na email jozef.kaluznik@centrum.sk musíme sa brániť voči praktikám, ktoré hraničia s úžerou.
Jozef1960
 
Suma pôžičky:
Doba trvania pôžičky:

Splátka:

Získajte ponuku za pár minút!

* Vzor ponuky

Prihlásiť