• info@finzo.sk
  • |
  • 0903 960 069
Ste veľmi dôveryhodný, ďakujem
TomasHromadka
TomasHromadka
Dňa 226.2016 som odoslal na svoj virtuálny účet sumu o výške 436,8 1€. Dnes je 30.06.2016 a suma stále nebola pripísaná. Mám tieto platby ako vzor a doteraz nebol problém, dokonca som včera odoslal prostriedky na splátku a tie boli pripísané už dnes. Išlo o sumu cez 50€. Cez mail na svojom profil som zaslal potvrdenie o platbe/vypis/ a oveil v banke /ČSOB/, všetko z mojej strany prebehlo ako má. AKÝ JE DOVOD MESKANIA PLATBY, RESP. PRIPISANIA SUMY NA MOJ UCET ???
Dobrý deň,

ako ste boli informovaný, dôvod bol ten, že v Estónsku mali Sviatky v období slnovratu a banky boli zatvorené. Z toho dôvodu prevod peňazí v tomto období trval dlhšie, ako štandardný 1-2 dňový bankový prevod.
Aktuálne platbu máte pripísanú na virtuálnom účte.

Finzo.sk
st.anci
Zdravím nejde mi sa zaregistrovať na vasej stránke stále mi to vyhadzuje že pod mojím rodnym číslom už evidujete registráciu prosím poraďte mi
Natalyy125
Natalyy125
Zdravím nejde mi sa zaregistrovať na vasej stránke stále mi to vyhadzuje že pod mojím rodnym číslom už evidujete registráciu prosím poraďte mi

Dobrý deň,

prejdite na finzo.sk, vpravo hore kliknite na prihlásiť a zadajte Vaše užívateľské meno. Kliknite na „Zabudli ste heslo?“.
Možnosť nastavenie nového hesla Vám príde na Váš e-mail. Nasledujte inštrukcie v e-maile.
Následne sa prihlásite na svoj existujúci Finzo účet.

Finzo.sk
PatrikK
 
Suma pôžičky:
Doba trvania pôžičky:

Splátka:

Získajte ponuku za pár minút!

* Vzor ponuky

Prihlásiť