• info@finzo.sk
  • |
  • 0903 960 069
Dva krat som sa pokusal predlzit splatnost splatky. Dva krat som poslal navyse, nie presne. Dva krat to nakoniec aj tak nebolo dost, pretoze niekoho ko…tsky system sa tam sice pohrava s centami, ale uplne na ho..no. Potom ako dementi vypisujete maily a smsky, ze ma date na sud. Urobte si poriadok a potom vypisujte.
pavolusiak3
pavolusiak3
Dva krat som sa pokusal predlzit splatnost splatky. Dva krat som poslal navyse, nie presne. Dva krat to nakoniec aj tak nebolo dost, pretoze niekoho ko…tsky system sa tam sice pohrava s centami, ale uplne na ho..no. Potom ako dementi vypisujete maily a smsky, ze ma date na sud. Urobte si poriadok a potom vypisujte.

Dobrý deň,

zadali ste žiadosť, ale neuhradili ste poplatok v dostatočnej výške do 72 hod. V takom prípade žiadosť o predĺženie nie je aktívna a peniaze sa použijú na splatenie časti splátky.
Žiadosť o predĺženie tak budete musieť vykonať nanovo
(odporúčame začiatkom týždňa, kde sa nečaká na platbu cez víkend)
(odporúčame zadať žiadosť o predĺženie a príkaz na úhradu v ten istý deň, aby k nám včas prišli peniaze)

Finzo.sk
PatrikK
Dobry den neda sa mi predlzit splatnost pise ze sa mam obrátiť na zákaznícky servis co mam robiť?
930731782
930731782
Dobry den neda sa mi predlzit splatnost pise ze sa mam obrátiť na zákaznícky servis co mam robiť?

Dobrý deň,

žiadosť o predĺženie pôžičky si môžete zadať tu https://finzo.sk/sk/pozicky/pozicky/
Kliknite na číslo zmluvy, ktorú chcete predĺžiť.
Posuňte sa dole, kde máte “Žiadosť o predĺženie zmluvy o pôžičke”
Kliknite na Podpísať zmluvu a pošlite peniaze.
Uistite sa, že peniaze budeme mať do 3 dní na účte, inak predĺženie zmluvy stráca platnosť.

Prijatý SMS PIN kód používajte opakovane, nie je nutné pri každej žiadosti žiadať nový PIN.

Finzo.sk
PatrikK
Dobrý deň. poziadal som opredlzenie splatky o mesiac, viem aku cenumam za predlzenie zaplatit, ale v systeme, v mojom profile som pekne pobludil a absolutne nikde nedokazem najst cislo uctu na ktory mam peniaze za predlzenie poslat a takisto ani variabilny symbol, specificky, alebo iny…dokazete mi prosim dat vediet, chcel by som to okamzite zaplatit, avsak neviem kam :/
martin_zoom
martin_zoom
Dobrý deň. poziadal som opredlzenie splatky o mesiac, viem aku cenumam za predlzenie zaplatit, ale v systeme, v mojom profile som pekne pobludil a absolutne nikde nedokazem najst cislo uctu na ktory mam peniaze za predlzenie poslat a takisto ani variabilny symbol, specificky, alebo iny…dokazete mi prosim dat vediet, chcel by som to okamzite zaplatit, avsak neviem kam :/

Dobrý deň,

ak chcete zaplatiť treba postupovať nasledovne
- zadajte zahraničný / SEPA prevod
- sumu pošlete na bankový účet spoločnosti Finzo; názov príjemcu: Finzo OÜ; názov banky: SEB Pank (Estónsko)
- účet príjemcu: IBAN: EE541010220242170225
- SWIFT (BIC): EEUHEE2X
- okrem toho je nutné uviesť referenčné číslo, teda Váš variabilný symbol, ktorý nájdete v ponuke k prevodu v odkaze https://finzo.sk/sk/ucty/prevod/

Finzo.sk
PatrikK
PatrikK
dakujem za pohotovu a priamu odpoved. nasiel som ten variabilny symbol ako ste popisali. prajem prijemny zvysok dna
martin_zoom
martin_zoom

Dobrý deň,

skontrolujte si prosím, či nám stihli peniaze doraziť do 72 hod., keďže sa blíži víkend. V opačnom prípade žiadosť o predĺženie nebude aktívna a peniaze sa použijú na splatenie časti splátky. Žiadosť o predĺženie tak budete musieť vykonať nanovo.

Finzo.sk
PatrikK
 
Suma pôžičky:
Doba trvania pôžičky:

Splátka:

Získajte ponuku za pár minút!

* Vzor ponuky

Prihlásiť