• info@finzo.sk
  • |
  • 0903 960 069
Dobrý deň,
zaplatila som poplatok za odklad splátok na 1 mesiac, ktorý bol prijatý 23.8.2019 avšak v sekcii účty mi daná požička splatná k 25.8.2019 stále svieti ako neuhradená. Poprosím o opravu, keďže žiadne nezaplatené dlhy nemám.

Ďakujem.
Jane487
Jane487
Dobrý deň,zaplatila som poplatok za odklad splátok na 1 mesiac, ktorý bol prijatý 23.8.2019 avšak v sekcii účty mi daná požička splatná k 25.8.2019 stále svieti ako neuhradená. Poprosím o opravu, keďže žiadne nezaplatené dlhy nemám.Ďakujem.

Dobrý deň,

predĺženie zmluvy znamená odklad 1 splátky o 1 mesiac, nie posunutie celého splátkového kalendára.
Ste v omeškaní so splátkou. Uhraďte dlh alebo požiadajte o ďalšie predĺženie zmluvy.

Splátkový kalendár nájdete kliknutím na číslo pôžičky v sekcii pôžičky https://finzo.sk/sk/pozicky/pozicky/
Ako uhradiť splátky nájdete v popise kroku 4 https://finzo.sk/sk/podpora/pozicka/
Žiadosť o predĺženie pôžičky si môžete zadať tu https://finzo.sk/sk/pozicky/pozicky/

Finzo.sk
PatrikK
Však ale tu splátku som už uhradila pri žiadosti o odklad spátky a dátum splátky sa mal posunúť na 25.9.2019 https://finzo.sk/sk/ucty/zmluvy/
Jane487
Jane487
Však ale tu splátku som už uhradila pri žiadosti o odklad spátky a dátum splátky sa mal posunúť na 25.9.2019 https://finzo.sk/sk/ucty/zmluvy/

Dobrý deň,

v termíne 25.08.2019 máte 2 splátky k úhrade, keďže ste zmluvu predĺžili už 23.07.2019. 1 splátku ste opätovne predĺžili na 25.09., druhá je v omeškaní.
Splátkový kalendár nájdete kliknutím na číslo pôžičky v sekcii pôžičky https://finzo.sk/sk/pozicky/pozicky/

Finzo.sk
PatrikK
 
Loan amount:
Loan period:

Repayment:

Get an offer within few minutes!

* This is a representative offer.

Log in